social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

چهارشنبه1403/2/12

10:07:4

51

نشست صمیمی مدیرکل بازرسی استان سمنان با کارکنان اداره کل استاندارد استان سمنان

مدیر کل بازرسی استان سمنان با حضور در اداره کل به منظور بازدید از مجموعه، با کارکنان اداره کل استاندارد استان سمنان نشست صمیمی برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان سمنان: در روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1402 نشست صمیمی مدیر کل بازرسی استان و  هیات همراه با مدیر کل و کارکنان اداره کل استاندارد استان سمنان انجام شد.
در این نشست، ابتدا مجید حیدریان، مدیر کل استاندارد استان سمنان ضمن عرض خیر مقدم به حجت الاسلام و المسلمین رشید زاده، مدیر کل بازرسی استان و هیات همراه، خلاصه‌ای از مهم ترین فعالیتها و اقدامات این اداره کل را  بیان نمودند.
در ادامه نشست، حجت الاسلام و المسلمین رشید زاده، مدیر کل بازرسی و بازرس کل استان، ضمن عرض تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیتهای خانواده استاندارد استان سمنان عنوان نمود: در تمامی فعالیتها و اقدامات مرتبط با فرایندهای استاندارد استان، تمام تلاش خود را در زمینه خودسازی و ارتباط با خداوند داشته باشید زیرا زمینه ایجاد خدمت رسانی به خلق را فراهم خواهد آورد و چه بسا بالاترین لذت محسوب گردد.
رشید زاده اظهار داشت: مردم در تمامی جامعه شایسته بهترین‌ها هستند، پس برای حفط سلامت و ایمنی باید تمام تلاش خود را در این مجموعه در نظر بگیرید، و اگر در این راستا تقوای خدا را همراه داشته باشید موفق خواهید شد. چون آن که شاهد است حاکم است.
همچنین در حوزه نظارت باید این مجموعه بیشتر تلاش کند چون در صورت عدم نظارت، جامعه و تولید کننده ضرر خواهد کرد. مهم ترین بحث این است که باید اقدامات لازم در جهت کنترل کیفیت در امر صادرات و واردات با دقت بیشتری انجام گردد تا در بازار رقابت با وجود دشمن ضرری رخ ندهد.
در پایان نشست رشید زاده بیان کرد: مهم ترین نکته در حوزه نظارت این است که با توجه به آنکه مردم کارکنان دولت را منتسب به نظام مقدس می‌دانند لذا اگر ما به عنوان دستگاه نظارتی در بحث کیفیت و خدمات و استاندارد سازی آن دقت لازم را داشته باشیم، باعث ایجاد اطمینان خاطر و رضایت‌مندی عمومی و افزایش اعتماد مردم به نظام مقدس می‌گردد. در نظام پیشرو، باید تفکر نظارت به‌عنوان فرهنگ والا پذیرفته شود چه بسا اگر نظارت در این امر وجود نداشته باشد فساد در جامعه رخ می‌دهد و در نهایت باعث تولید کالای نامرغوب می‌گردد و عدالت اجتماعی در جامعه محقق نمی‌گردد و ضربه‌ای اساسی به مملکت وارد می‌شود، مملکتی که منتسب به جمهوری اسلامی ایران می باشد.
این نشست با حضور بازرس کل استان و هیأت همراه در جمع نمازگزاران در نمازخانه اداره کل و اقامه نماز ظهر و عصر به پایان رسید.

 

تصاویر